VŠEOBECNÉOBCHODNÍ PODMÍNKY Všeobecné smluvní podmínky (dále jen VOP)upravují vzájemný smluvní vztah mezi Apartmánem Rezidence La 397 s.r.o., aklientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která ubytování v Apartmánu jakoobjednatel objednává (dále jen objednatel). V případě rozporu ustanovení smluv včetněstandardizovaných smluv společnosti
a ustanovení VOP mají ustanovení těchto smluv přednost před ustanoveními VOP. VOP se stávají součástí předsmluvníchujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem asoučástí smluv okamžikem jejich uzavření. Článek I.Předsmluvníujednání 1. Předsmluvníujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek
a potvrzení konečné objednávky ze strany poskytovatele. 2. Objednávkyslužeb musejí být činěny v písemné formě a musí z nich být zřejmé, kdo je činía co je jejich předmětem (druh služeb, termíny, ceny apod.). Objednávky musejíbýt zaslány příslušnému oddělení společnosti, tj. Obchodnímu
a rezervačnímu oddělení, příp. řediteli provozovny. 3. Podpisemobjednávky, příp. potvrzením emailu, vyjadřuje poskytovatel souhlas sposkytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem jesmlouva uzavřena. 4. Budou-liobjednatelem, příp. jím určenou osobou/ zastupující osobou, objednány dodatečnědalší služby, jsou poskytovatel i objednatel povinni postupovat
v souladu s tímto článkem. Poskytovatel se zavazuje učinit maximální úsilí proposkytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje. Článek II.Povinnostismluvních stran 1. Uzavřenímsmlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvěstanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti zajejich poskytnutí sjednanou cenu. Článek IIINástupubytování 1. Přinástupu ubytování se každý host v recepci hotelu prokáže občanským průkazem čijiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonných povinností včetněvyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) recepce hostaubytuje a poskytne mu další informace k ubytování. 2. Nedílnou součástí těchtovšeobecných obchodních podmínek je Ubytovací řád. Článek IVPlatebnípodmínky 1. Požaduje-liposkytovatel zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohuspolečnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti ve smlouvěuvedeném; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účetposkytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádněuhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednanou rezervaci apožadovat po objednateli odpovídající storno poplatky dle článku V těchto VOP. 2. Objednatelje povinen za ubytování uhradit sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje uhraditdaňový doklad (fakturu) v hotovosti při ukončení ubytování nebo velhůtě splatnosti
v něm uvedeném; není-li sjednáno jinak, činí lhůta splatnosti 14 dnů ode dnejeho vystavení. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí býtobjednatelem reklamovány v písemné formě, a to do 5-ti kalendářních dnů od datajeho obdržení. V případě, že je ze strany poskytovatele uznána reklamacedaňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňovéhodokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu(faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovémdokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého poskytovatelshledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínusplatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu (faktuře). 3. Platbaje považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účetposkytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak. 4. Vpřípadě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, máposkytovatel právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky takéúrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlenípočínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury)do jeho zaplacení. 5. Poskytovatelsi vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele
k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/ nejstarších pohledávek, kterou/ které mávůči objednateli po lhůtě splatnosti. Poskytovatel je oprávněn použít blokovanéfinanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu ipo odjezdu hosta (např. porušení zákazu kouření,…atd) Článek V.Storno podmínky 1. Stornemse vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky. 2. Stornoje objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou bylysjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u ředitele provozovny. 3. Stornuje-liobjednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit poskytovatelistorno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budouvypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně: U individuálních rezervacíDo 3 dnů před očekávaným nástupemubytování zdarma2 dny před očekávaným nástupem ubytování 50%celkové ceny ubytování1-0 dnů před očekávaným nástupem ubytovánínebo v případě nedojezdu 100% celkové ceny ubytování 4. Cenoupokoje se pro účely těchto VOP rozumí cena za ubytování a magistrátní poplateka DPH v zákonné výši. 5. Stornopoplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou) s 10-ti dennísplatností. Nebude-li storno poplatek řádně uhrazen, je objednatel povinenzaplatit poskytovateli vedle částky odpovídající storno poplatku též úrok
z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínajeprvním dnem následujícím po dni splatnosti storno poplatku do jeho zaplacení. Článek VI.Reklamaceslužeb 1. Reklamacislužeb poskytnutých poskytovatelem je objednatel povinen uplatnit v písemnéformě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, uředitele provozovny. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištěnínedostatků služeb, nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterémbyly objednateli předmětné služby poskytnuty. Na pozdější reklamace nebude bránzřetel. Článek VII.Odstoupení odsmlouvy 1. Každáze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek
a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou. 2. Poskytovatelje oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebočástečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, neboopakovaně poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude objednatel vprodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 10 dnů po termínusplatnosti. Článek VIII.Jurisdikce1. Ubytovaný host má právo podat návrh namimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešeníspotřebitelských sporů, kterým je:Česká obchodní inspekceÚstřední inspektorát - oddělení ADRŠtěpánská 15120 00 Praha 2Email: [email protected]: https://adr.coi.czČeská obchodní inspekce je dozorovýmorgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podlezákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů,a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce jewww.coi.cz.2. V souladu s ustanovením § 1837 písmenoj) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebitelinevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízeníposkytuje plnění v určeném termínu.
Článek IX.Souhlas sezasíláním obchodních nabídek 1. Objednatelsouhlasí se zasíláním obchodních nabídek poskytovatelem, jež je uskutečňováno vsouladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některýchslužbách informační společnosti, . Objednatel vyslovuje souhlas sezasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odeslánímpoptávkového formuláře na stránce poskytovatele. Tento souhlas má objednatelmožnost kdykoliv zrušit. Článek X.Vyšší moc 1. Není-liposkytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám vdůsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit,nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození hotelu ajeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci neníobjednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce čiekvivalentní nároky. Článek XI.Dalšíujednání 1. Smluvnístrany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, objednatele
i klientů objednatele se řídí pravidly dle ust. § 2894 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda bude nahrazena v penězích, nedohodnou-lise smluvní strany jinak. V případě, že bude škoda způsobena klienty objednatelea klienti uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje se objednatel tuto škodu uhraditstejně, jako by ji způsobil sám. 2. Poskytovatelje oprávněn při příjezdu klientů vyžadovat garanci ve formě předautorizaceplatební karty, případně zálohy v hotovosti. Společnost se zavazuje při odjezduklientů a po vypořádání případných pohledávek dle tohoto odstavce tuto kauci,případně její část, klientům vrátit. 3. Shledá-lispolečnost jednání objednatele či jeho klientů za hrubé porušení ubytovacíhořádu hotelu, má společnost právo, po projednání celé věci
s objednatelem, ukončit ubytování objednatele, příp. jeho klientů, bez náhrady,popř. bez omezení práva ubytování naúčtovat. 4. Objednatelvýslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn v souladu s příslušnýmiobecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., oochraně osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeréinformace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. 5. Ve všech hotelových prostorách, mimo vymezených prostor k tomu určených, jepřísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právoúčtovat hostům částku ve výši €100 za ohrožení požární bezpečnosti a hloubkovéčištění prostor. 6. Osobní věci, které si host zapomene vhotelu, budou hostovi zaslány na dobírku Českou poštou na jeho náklady. 7. Všechny částky budou vytvářeny v CZK.Směnný kurz k cizím měnám se řídí denním kurzem ČNB. V případě platby každoukartou se může směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou, kteráplatební kartu vydala. 8.Hotel (provozovatel) je oprávněn použítblokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklýchběhem pobytu i po odjezdu hosta (např. porušení zákazu kouření, či jinýchobdobných případech) 9. V případě, že host platíubytování v hotovosti, tak je povinen uhradit při check-in garanci ve výši 100%ubytování. Článek XII.Závěrečnéustanovení
VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 18.12.2022.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing